6 september 2013

Första inlägget!

Jaha, då har man en ny blogg.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag vill i alla fall tacka Nathalie, som gjort designen till min blogg. Tack så mycket!

Idag så blir det nog inte så mycket gjort. Eventuellt så tar jag och Rasmus en tripp till Lund, så att vi kommer hemifrån. Han vill nog ut och åka i sin nya  vagn jag köpte igår.

Kanske så tittar jag in i lite barnvagnsaffärer  när jag ändå är i Lund. Jag vill ju så gärna ha en ny vagn till lill*n i magen.

Längtar även till torsdag nästa vecka. Då blir det ULTRALJUD! Åh, vad jag längtar! :-)

Nej nu ska jag göra mig iordning så att jag och Rasmus kan ta bussen till Torp för att sedan ta tåget till Lund.

Om ni är i Lund, hojta till så kanske vi kan ta en fika eller något :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar